dinsdag, mei 23, 2006

Het Begin

Hallo ik ben Thijs en dit is mijn paradijs. Beetje kaal nog, maar dat zal wel niet lang meer duren.
Toen ik mijn vrienden er gister in de kroeg van op de hoogte bracht dat ik een weblog ging beginnen werd ik voor gek verklaard. Hoofdargument was dat ik niet in het buitenland zit. Ik zou dus eerst een verre reis moeten maken om vanuit die exotische plekken te berichten over mijn belevenissen aldaar. Uit die opmerking concludeerde ik voor mezelf dat er hier in Groningen, Nederland geen zak te beleven zou zijn waarover ik zou kunnen schrijven. En laat ik het daar nou even niet mee eens zijn. Oké, het is geen metropool en dergelijke, maar als je het voor jezelf niet leuk maakt is het zelfs aan de andere kant van de wereld niet veel beter. Ik zal hier dingen gaan posten die ik tegenkom in m'n tocht door mijn paradijs. Dat zal voor een groot gedeelte niet eens gaan bestaan uit tekst, maar veelal ook foto's , tekeningen, schilderijen etcetera. Ik ben namelijk student aan de kunstacademie en ik denk dat het wel goed is voor m'n ontwikkeling dat ik op deze manier m'n indrukken kan geven. Goed, dat was m'n eerste, inleidende, bericht. Ik vond er nog niet veel aan, u hopelijk wel.
Welkom in mijn Paradijs.

5 Comments:

At 25 mei, 2006 12:54, Anonymous Anoniem said...

nou je hebt me zeer vermaakt

 
At 25 mei, 2006 14:18, Anonymous Anoniem said...

ik zal het blijven volgen ben wel benieuwd wat mijn oud klasgenoot tegenwoordig maakt.

 
At 25 mei, 2006 16:44, Anonymous Anoniem said...

ik ben lekker ook benieuwt
THIJS heb je nog meer leuke verhaaltjes?

 
At 06 juni, 2006 22:47, Anonymous Anoniem said...

jemig de pemig je heb t me overtuigd van je geweldige idee
vet flippen jo :D peace

 
At 27 maart, 2007 19:40, Anonymous Anoniem said...

Heej

Ik lees nu weer ff je site van voor naar achter en diagonaal terwijl je in Amerika zit, zit je toch nog in het buitenland :D
Groet Hugo

 

Een reactie posten

<< Home