maandag, juni 26, 2006

Voetbal anno 2006

een actie gaat niet zoals het moet
gelukkig komt er een verdediger aangesneld
het lijkt net of hij iets doet
dus ga ik maar lekker liggen, op het veld

rode kaart, gele kaart
dat is hoe de wedstrijd gaat
gele kaart, rode kaart
tot er niemand in het veldje staat

eigenlijk is er niks aan de hand
maar als de camera op mij is gericht
schreeuw ik moord en brand
en heb ik pijn, aan mijn gezicht

rode kaart, gele kaart
dat is hoe de wedstrijd gaat
gele kaart, rode kaart
tot er niemand in het veldje staat

en daar is dan de echte overtreding
een harde trap in iemands kloten
en hoe hard ik ook stamp, schreeuw en zing
er wordt niet voor gefloten

rode kaart, gele kaart
dat is hoe de wedstrijd gaat
gele kaart, rode kaart
tot er niemand in het veldje staat

3 Comments:

At 26 juni, 2006 20:24, Anonymous Anoniem said...

genialiteit.. herken je in de wijsheid over voeballuh!!!

 
At 26 juni, 2006 22:11, Anonymous Anoniem said...

Ja spannende wedstrijd... :/

 
At 26 juni, 2006 23:11, Anonymous Anoniem said...

een volledig uit de hand ge-escaleerde knuddel wedstrijd he?

pffffff


nooit meer me mooie hoed op enzo..

 

Een reactie posten

<< Home