zondag, januari 14, 2007

13 January, tripje naar Lake Merit



Vandaag heeft Camille (die hier al 2 jaar zit) mij en Ashley ( kende ik nog niet, ook een uitwisselingsstudent uit zuid-californie) meegenomen naar een Farmers Market. Bij ons gewoon Markt; fruit, kip, aardappelen, vis, etc. De markt an sich kon me niet zo boeien, maar om daar te komen moesten we door Lake Merit. Een fantastisch groot meer met een dito park eromheen. Tis op loopafstand van m'n verblijf en ik weet zeker dat ik hier nog vaak te vinden ben, lekker tekenen in de zon. Ik ben vooral weg van de bomen hier. Bomen zijn relaxed! In het park hebben ze ook een attractie park; Fairy Land. 'n soort van kleine Efteling. Camille wist me te vertellen dat dé Walt Disney z'n inspiratie voor z'n pretparken hier vandaag heeft. Bijzonder. Hieronder de foto's;

Fairyland!

Zie eens hoe goed die duiven bij de bomen passen!

Een stukje van de Farmers Market. Palmbomen zijn tof.

De combinatie gebouwen/bomen hier is werkelijk prachtig, dat gaan we zeker terug zien in m'n tekeningen en schilderijen. Links loopt Ashley en rechts Camille.




Verder ben ik vandaag met de bus naar Long's geweest. Een supergroot warenhuis, echt abnormaal, daar heb ik wat handdoeken en boxershorts aangeschaft. Verder ben ik nog even naar een supergrote winkel geweest met schildersbenodigdheden. Beide winkels staan dicht bij m'n school. Dat was het weer voor vandaag jongens, tot morgen, dan ga ik naar een rommelmarkt! yay!

1 Comments:

At 14 januari, 2007 15:57, Blogger WK said...

hey hoi, leuk even msn gisteren maar minder dat de verbinding met internet ermee ophield. Mijn hotmail weigert ook te werken(ja , internet houd van mij, not) dus dan maar even zo. Echt mooi daar, veel plezier op de rommelmarkt, ik ben benieuwd naar je komende tekeningen en schilderijen, Palmbomen zijn Tof! x wiesje

 

Een reactie posten

<< Home