maandag, januari 15, 2007

14 January, Rommelmarkt

Vandaag zijn we dus naar de rommelmarkt geweest. Het was een zonnige dag en er was veel rommel. Het deed me erg aan een rommelmarkt in Nederland denken. Ik miste alleen de mensen met de alle 13 goed en Heintje LP's. En de bakken met oude Asterixen natuurlijk, dat kennen ze hier ook niet. Ik heb een mooi pakje speelkaarten gekocht en wat stempels die ik misschien in m'n werk kan gebruiken. Ook zag ik echt een supervette Buzz Lightyear pop voor 6 dollar die ik achteraf had moeten kopen. Misschien is ie er volgende week nog. Verder waren er opvallend veel kraampjes met spullen als mobiele telefoons, andere electronica en schoenen allemaal zo goed als nieuw alsof het net uit de winkel kwam.

Deze man heeft een anonieme bieder aan de telefoon.

Boormachines!

Kunst. Zo lelijk dat het weer interessant wordt.

Na de rommelmarkt heb ik op m'n laptoppie even lekker naar Wie is de Mol gekeken. Daarna ben ik maar eens gaan kijken wat er in de Launch gebeurde en heb daar eigenlijk tot nu gezeten. o.a. Spider-man 2 op TV gekeken. Tis echt abnormaal hoeveel kanalen ze hier hebben en hoeveel films er te zien zijn.
Nou, dat was het eigenlijk wel, een lekker rustig dagje. Morgen is het hier Martin Luther King Jr. day en dan zijn de winkels dicht en is iedereen vrij. Denk dat ik dan maar weer naar Lake Merit ga. Tot dan.

1 Comments:

At 15 januari, 2007 22:58, Blogger WK said...

hallo, hola
wat fijn dat je zoveel tv zender hebt, ik heb hier al friends en de film enough met jennifer lopez in het spaans gezien. Nog niet helemaal te volgen, maar het begint te komen. adios en tot de volgende keer, hoogachtend wiesje

 

Een reactie posten

<< Home