dinsdag, juli 04, 2006

Thijs heeft z'n rijbewijs

Mag ik ook eens op je skelter?
Vroeg ik 12 jaar geleden aan een klasgenoot.
Het mocht. Bij de eerste bocht had ik het ding al tussen brug en water geprakt. Lachen was dat. Thijs heeft geen rijbewijs werd er gezegd. En 3 seconden later kwamen ze er achter dat het nog rijmt ook.
Thijs heeft geen rijbewijs, Thijs heeft geen rijbewijs. Ik meelachen natuurlijk, maar zo leuk vond ik het heus niet.
Vandaag was dan de dag van de revanche, na 3 keer zakken nog een kans. En voila. Thijs z'n rijbewijs is een feit.
Thijs heeft z'n rijbewijs.
Kom maar op met die skelter.

4 Comments:

At 05 juli, 2006 18:52, Anonymous Anoniem said...

:) Gefeliciteerd en veel plezier op de skelter!!

 
At 10 juli, 2006 13:30, Anonymous Anoniem said...

gefeliciteerd met je rose papiertje. je hebt er genoeg voor gezweet. groetjes gerda wage

 
At 11 juli, 2006 13:11, Anonymous Anoniem said...

Thijs.. wat lees ik nou... vorige week zeggen dat het zo makkelijk is en dan lees ik nu na 3 keer zakken.. Potver3!! ;)

Toch Gefeliciteerd (nog een keer..)

xxx Renée

 
At 11 juli, 2006 17:10, Blogger Thijs said...

achteraf was het makkelijk...
iedereen bedankt voor de felicitaties

 

Een reactie posten

<< Home