maandag, januari 15, 2007

Deze had ik nog.

vanmiddag zag ik nog een boek van de bieb
die moest terug en terwijl ik door de stad liep
bedacht ik me ineens dit is m'n laatste tocht
door de stad waar ik zo lang lopen mocht

alles wat ik doe elke stap die ik zet
elk klein ding er is niets waar ik niet op let
alles doe ik voor de laatste keer
tot het moment dat ik van m'n reis terugkeer

ik loop dus naar de bieb voor dat boek
en koop op de terugweg wat patat op de hoek
bij een zaak waar ik nooit geweest ben
vanaf morgen is er niets dat ik toch al ken

dat zal wel over gaan het gaat vast snel genoeg
maar tot nu toe heb ik het nog wel voor de boeg
alles zal wel goed gaan komen
het is iets waar ik stiekem over lig te dromen



nu zit ik hier dan ver over land, over zee
de vreemden zijn al vrienden tis hier best oke
maar toch kijk ik nu al weer uit
naar het moment dat ik patat met mayo kan eten.

4 Comments:

At 15 januari, 2007 23:03, Blogger WK said...

Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

 
At 15 januari, 2007 23:05, Blogger WK said...

mooi geschreven,
ik kan me er wel in vinden.

 
At 16 januari, 2007 17:18, Anonymous Anoniem said...

Hey thijs.. Je gabber uut grunn.

Op die foto`s ziet het er allemaal super chill uit, geen moment verveling dacht ik zo. En je eerste dag vakantie heb je ook al te pakken. Hier wordt hard gestudeerd, of iig pogingen tot. Waarshijnlijk zit je nu rustig aan je ontbijtje, ik ga aan de warme prak. Btw.. patat met mayo hebben ze daar vast genoeg.

Later wJ

 
At 16 januari, 2007 20:09, Anonymous Anoniem said...

Hallo Thijs,
Wat een indrukken allemaal. Geweldig dat wij kunnen zien waar je zit en hoe het er uitziet.Zo te zien is de eerste indruk wel prima.
Hier alles oke met ons. Laat binnenkort weer van me horen. Groetjes van Gonnie en natuurlijk van Duc.

 

Een reactie posten

<< Home